جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد : یکی از وظایف محوری پلیس حفظ ارزش های اسلامی در جامعه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مهرداد مهرگان برخورد پلیس با افرادی که متجاهر انه مبادرت به رعایت نکردن حرمت ماه مبارک رمضان می کنند، اشاره کرد و افزود : در ماه مبارک رمضان با افرادی مواجه می شویم که  قادر به انجام فریضه روزه داری نیستند ، اما اجازه نمی دهیم در ملاء عام روزه خواری کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس ابتدا در حوزه تذکر زبانی اقدام می کند، تصریح کرد : اگر مسائل شرعی توسط افراد رعایت نشود با هماهنگی انجام شده به مقام قضایی معرفی می شوند.

استقرار ایستگاه های « گیلان مطهر » در ساحل گیلان

 مهرگان از  استقرار ایستگاه های« گیلان مطهر» در ساحل ،تفرجگاه ها ومناطق گردشگری گیلان در فصل تابستان امسال خبر داد ، ایستگاه های مذکور با حضور روحانیون در راستای تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر که در نوروز امسال برگزار شد انجام خواهد گرفت همچنین مسئولان و مردم از این طرح رضایت دارند .

مهرگان به کاهش  چشمگیر جرم در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت  موضوع مذکور نشان دهنده تاثیر آموزها ی دینی دارد .

وی با اشاره  برای پذیرایی از  مسافران  در ماه مبارک رمضان نیز گفت :  استان  با کاهش مسافر  یک پنجم مواجه می شود  و ما نیز تعداد ای هتل مشخص کردیم که تنها برای پذیرایی از مسافران در داخل هتل اجازه پذیرایی و فعالیت دارند.

وی به زمان عرضه غذا در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود : از اذان مغرب تا ساعت 24 واحد های صنفی می توانند غذا را عرضه کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.