رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم از پرداخت وام 700 هزار تومانی به دانشجویان زائر عتبات عالیات و احتمال افزایش 21 وام دانشجویی در سال جاری خبر داد.

ذوالفقار یزدان‌مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون دائمی هئیت امنای صندوق رفاه وزارت علوم، میزان تمام 21 وام دانشجویی در سال جاری افزایش پیدا می کند؛ البته این طرح باید در هیئت امنای صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تایید قرار گیرد.

وی افزود: به دلیل کاهش میزان اعتبارات، وام شهریه افزایش پیدا نمی کند و باید در این زمینه مانند سال گذشته با کمک درآمدهای اختصاصی این مشکل را برطرف کنیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم با اشاره به آغاز پانزدهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات، عنوان کرد: امسال هم مانند سال گذشته صندوق رفاه به دانشجویانی که به عتبات عالیات اعزام می‌شوند تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 12 هزار نفر به عتبات‌ عالیات عازم شده و از اعتبارات استفاده کردند، افزود: سال‌های قبل به هر دانشجو مبلغ 300 هزار تومان وام عتبات پرداخت می‌شد که این مبلغ در سال 95 با افزایش چند درصدی به 700 هزار تومان رسید. 

یزدانمهر با اشاره به ارائه این تسهیلات به تمام زائران دانشجو تاکید کرد: این تسهیلات جدا از تسهیلاتی است که توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پرداخت می‌شود و دانشجویان می‌توانند از تسهیلاتی هم که این صندوق برای سفر به عتبات پرداخت می‌کند، استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.