سرمایه گذاران هندی از معدن سیلیس مهاباد بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   در راستای گسترش همکاریهای برون مرزی و جذب سرمایه گذاران خارجی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و در اجرای سیاستهای سازمان در جذب سرمایه گذاران در جهت توسعه بخش های زیر مجموعه، سرمایه گذاران هندی به همراه کارشناسان بخش معدن استان و شهرستان، از معادن سیلیس قوپی باباعلی بازدید بعمل آوردند.

قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد دراین خصوص گفت : بازدید از این معادن در جهت توسعه و گسترش روابط اقتصادی در بخش معدن و استان و معرفی مواد معدنی مورد نیاز طرف های هندی بوده است.

وی افزود با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی به ویژه شهرستان مهاباد یکی از مناطق با پتانسیلهای منحصر به فرد در تنوع مواد معدنی است و این موضوع بی شک در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی موثر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از پتانسیل ها و برنامه های سازمان و استفاده از توان سرمایه گذاران در ایجاد صنایع پایین دستی معدنی واحدهای فرآوری استفاده بهینه ای انجام گیرد.

قادری تصریح کرد ارزیابی کارشناسان سازمان از حضور سرمایه گذار هندی مثبت تلقی گردیده و پیش بینی ما این بود این بازدید منجر به عقد فی مابین طرف خارجی و بهره بردار معدن گردد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.