سرمایه گذاران آلمانی در ساخت بیمارستان در منطقه آزاد اروند مشارکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر اداره سلامت سازمان منطقه آزاد اروند گفت:یک گروه سرمایه‌گذار آلمانی آمادگی خود را برای مشارکت در ساخت و تجهیز بیمارستان‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کردند.

سید مهدی موسوی افزود:بر اساس توافق، سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان مجوزهای لازم و زیرساخت ها نظیر زمین برای ساخت بیمارستان را برای این گروه سرمایه گذار فراهم می کند.

وی  گفت: با ساخت و تجهیز بیمارستان و مراکز درمانی جدید در منطقه آزاد اروند، گام مهمی در مسیر سلامت مردم، گردشگران و مسافران ورودی به این منطقه برداشته می شود.

مدیر اداره سلامت سازمان منطقه آزاد اروند از احداث آزمایشگاه غذا و دارو در منطقه آزاد اروند به منظور کاهش هزینه های وارد کنندگان مواد غذایی و بهداشتی در منطقه خبر داد و افزود:تجهیزات خریداری شده برای این آزمایشگاه، به لحاظ شاخص های آزمایشگاهی در رده برتر کشوری قرار می دهد.

موسوی گفت:با توجه به حجم ورود کالای ملوانی به منطقه آزاد اروند و نبود آزمایشگاه غذا و دارو، کالاهای وارداتی برای دریافت تاییدیه بهداشتی می بایست به اهواز و یا تهران ارسال می شد که با راه اندازی این مرکز، آزمایش های مورد نیاز در این آبادان انجام می شود.

وی همچنین به طرح مونتاژ خودروهای ویژه آمبولانس با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند و مشارکت بخش خصوصی در خرمشهر اشاره کرد و افزود:خط مونتاژ و تجهیز آمبولانس بر اساس آخرین استانداردها و زیر نظر فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام می شود.

شهرستان های آبادان و خرمشهر در منطقه آزاد اروند قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.