مدیر عامل سابق تراکتور سازی تبریز در مورد شایعه برکناری مسئول امور مالی باشگاه تراکتور سازی گفت: مسئول امور مالی و حسابداری باشگاه قبل از تغییرات مدیریتی به دلیل مشکلات شخصی استعفا داده بود.

سعید عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: پیش از تغییرات مدیریتی به رغم رضایت کامل از عملکرد باقری مسئول امور مالی و حسابداری باشگاه مجبور شدم با جدایی وی موافقت کنم ،چرا که مشکلات شخصی وی در تهران را می دانستم و هنوز هم معتقدم که وی یکی از بهترین ها در این زمینه است.

وی ادامه داد:شهریاری در این باره اخباری کذب را منتشر کرده است که لازم دیدم در این باره چند نکته را یادآور شوم، ابتدا اینکه باقری از بستگان من نیست و دوم اینکه وی برکنار نشده است و قبل از حضور آجورلو استعفا داده است و سوم اینکه بنده به دلیل مشکل شخصی و ناگهانی که مربوط به فوت یکی از اقوام بود باشگاه را ترک کردم و دلیل خاص دیگری نداشت.

عباسی افزود:عرف است که در روال تغییرات مدیریتی پس از اتمام دوره یک مدیر، مدیر آینده با کسب اجازه از مدیر سابق در دفتر کار حاضر شود و من در این باره از آجورلو دلخور شدم اما مورد خاصی نبود و این موضوع مصادف شد با اتفاق فوت یکی از بستگان و دوستان هم از این موضوع سوء برداشت کردند و حاشیه هایی را مطرح کردند.

وی ادامه داد:لازم می دانم در این باره متذکر شوم که بنا بر تصویب اعضاء هیئت مدیره باشگاه تراکتور سازی مدیر عامل به عنوان سخنگو خروجی باشگاه را در اختیار رسانه ها قرار می دهد و مصاحبه های هر شخصی اهم از شهریاری وجاهت قانونی ندارد و دوستان حداقل این موضوع را می دانند و امیدوارم دیگر تکرار نشود.

در پایان لازم است دوباره تاکید کنم که باقری یک حسابدار نمونه بود و مشکلات وی قبل از آمدن آجورلو بوده است اما من از وی خواهش کرده بودم که چند مدتی را هم تحمل کنند تا وضعیت باشگاه روشن شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار