انتشاردو عنوان پوستر "آستان کتاب" با موضوع ماه رمضان و قرآن

هم‌زمان با ماه نزول قرآن دو عنوان پوستر "آستان کتاب" با موضوع ماه رمضان و قرآن منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ماه مبارک رمضان که به عنوان ماه نزول قرآن شناخته می‌شود، در بین مسلمانان ارزش و منزلت ویژه‌ای دارد و از فضایل و برکات بی‌شماری برخوردار است.
انتشارات آستان قدس رضوی نیز هم‌زمان با فرا رسیدن این ماه پربرکت، کتاب‌های مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی را به صورت ویژه برای این ایام در قالب پوستری تحت عنوان "آستان کتاب"معرفی و پیشنهاد می‌کند.

این پوستر حاوی اطلاعات حدود 50 کتاب منتشر شده با موضوع قرآن مجید و ماه مبارک رمضان است که توسط انتشارات آستان قدس رضوی، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی، مؤسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی، مؤسسه آفرینش‌های هنری و هم‌چنین بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شده است.

پوستر "آستان کتاب" با مساعدت اداره امور فرهنگی آستان قدس رضوی برای اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر به زائران بارگاه منور رضوی در تعدادی از تابلوهای اطلاع‌رسانی ورودی‌های حرم مطهر و در کنار فروشگاه‌های به‌نشر نصب شده تا علاقه‌مندان ضمن مطالعه، به این فروشگاه‌ها مراجعه و کتاب‌های مورد علاقه‌ خود را با تخفیف‌های ویژه‌ این ایام خریداری کنند.

انتهای پیام//




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.