سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: باتیم های خوبی همگروه شدیم اما در هیچ شرایطی نباید حریفان را دست کم بگیریم.

صادقی: نباید حریف را دست کم گرفت

کیوان صادقی در گفتگو با خبرنگارتوپ و تور گروه ورزشی  باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: سیزدهمین اردوی آمادگی  تیم ملی جوانان بعد از اردوهای تدارکاتی در اکراین و لهستان ومدت  یک هفته استراحت زیر نظر کیوان صادقی، سرمربی تیم ملی از ۱۸الی  ۲۸ خرداد ماه  اصفهان برگزار می شود.                 

وی ادامه داد: برگزاری تورنمنت ها و دیدارهای دوستانه لهستان و اکراین برای بازیکنانم بسیار مفید بود و تجربه خوبی کسب کردند.امیدوارم برگزاری این گونه تورنمنت ها برای پشتوانه های تیم ملی تداوم داشته باشد.در مجموع این اردوها تا کنون  نقاط قوت و ضعف تیمم را به خوبی شناختم و سعی بر این دارم مشکلات را در اردوهای قبل از اعزام تا مسابقات برطرف نمایم.

صادقی در خصوص همگروهی تیمش  گفت:خوشبختانه ما با تیم های خوبی در این دوره از رقابت ها همگروه شدیم و می توانیم به راحتی از سد تیم های اردن و ازبکستان عبور کنیم،هرچند اعتقاد دارم در هیچ شرایطی نباید حریفان را دست کم گرفت.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت:بازیکنان خوب و شایسته ای  در تیم ملی هندبال جوانان حضور دارندباید برای آنها سرمایه گذاری کرد ، چراکه انها پشتوانه های اینده تیم ملی بزرگسالان هندبال کشورمان هستند.

انتهای پیام/
       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار