سرمربی تیم منیزیم فردوس گفت: در صورتیکه حامیان مالی از تیم های حاضر در لیگ حمایت کنند ،لیگ ستارگان بدون مشکل برگزار می شود.

مرتجی: هندبال به حمایت حامیان نیاز داردشهرداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  با اعلام مسئولان فدراسیون هندبال، قرار است در فصل آینده مسابقات لیگ با نام لیگ ستارگان برگزار شود که هشت تیم برتر فصل گذشته که به مرحله نهایی راه پیدا کردند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

 وی ادامه داد: به اعتقاد من اگر حامیان مالی در این دوره از رقابتهای لیگ برتر هندبال لیگ در فصل جدید حضور یابند و به خوبی تیم های لیگ را حمایت کنند ، مسابقات لیگ هندبال با عنوان جدید لیگ ستارگان به خوبی و بدون هیچ مشکلی برگزار می شود. 

 مرتجی در ادامه خاطر نشان کرد: تا کنون زمان شروع فصل جدید لیگ برتر هندبال اعلام نشده است.اما ممکن است لیگ ستارگان با برنامه ریزی های مسئولان فدراسیون از اواسط شهریورماه آغاز شود و تا قبل از پایان سال خاتمه یابد.

سرمربی تیم منیزیم فردوس در ادامه گفت: پیش بینی می شود به علت نبود مسابقات آسیایی و جهانی برای تیم بزرگسالان لیگ ستارگان بدون وقفه و مدت کوتاهتری نسبت به لیگ سال94 برگزار شود. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار