جدیدترین فیلم سینمایی علیرضا داوودنژاد مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند.

علیرضا داوودنژاد کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از جدیدترین وضعیت ساخت فیلم جدید خود خبرداد و گفت: «فِراری» در حال حاضر در مرحله صداگذاری و موسیقی است و همچنان ادامه دارد. 

وی در خصوص زمان پایان مراحل فنی و آماده شدن فیلم برای نمایش گفت: در حال حاضر نمی‌توانم بگویم این مراحل تا چه زمانی ادامه دارد و فیلم چه وقت آماده نمایش می‌شود.

«فِراری» یک فیلم اجتماعی است که  90 درصد در تهران و بقیه آن در منطقه شمال کشور جلوی دوربین رفته است. قهرمان فیلم «گلنار» به دل شهر می‌زند و برای رسیدن به هدف خود در حالی که 18 سال بیشتر ندارد با واقعیت های امروز روبرو می شود. او به تهران می آید تا با ماشین فراری 8 میلیاردی عکس یادگاری بگیرد و ...

بازیگران این فیلم عبارتند از: محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد و رضا کیانیان. نقش گلنار را ترلان پروانه بازی می کند و تنابنده در نقش یک راننده آژانس او در اتفاقات قصه همراهی می کند.

عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان: علیرضا داوونژاد، نویسنده: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری، صدابرداری و صداگذار: پرویز آبنار، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، آهنگساز: یحیی سپهری شکیب، عکاس‌: سجاد سپهری، فیلمبرداری پشت صحنه: علی داوود نژاد، مدیر تولید: حمیدرضا وفایی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان:رضا سخایی، تهیه کننده: جهانگیر کوثری-مجید مدرسی و بازیگران : محسن تنابنده، ترلان پروانه‌، سیامک صفری‌، سیما تیرانداز، رضا داوودنژاد و رضا کیانیان.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار