مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته غذای گرم در سحر به دانشجویان ارائه می‌شود.

حمید رضا مقامی مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تغذیه دانشجویان در ماه رمضان اظهار داشت: در دانشگاه علامه طباطبایی به تغذیه دانشجویان همیشه توجه شده است. به لحاظ غذایی امسال نخستین سالی است که در سحر غذای گرم به دانشجویان ارائه می‌شود. در افطار نیز دو نوع خوراک در نظر گرفته ایم و مشکلات سال های گذشته را حل کرده ایم.

وی افزود: به لحاظ کیفیتی تمام موارد را رعایت کرده ایم و برنامه ی متنوع غذایی برای دانشجویان در افطار داریم البته در سحری نیز واحدهایی میوه گذاشته ایم.

مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی درباره برنامه های دانشگاه علامه در ماه رمضان بیان کرد: با توجه به مصادف شدن ماه رمضان با زمان امتحانات دانشجویان فعالیت های خاصی نمی توانیم داشته باشیم چرا که در این ایام دانشجویان باید درس بخوانند.

وی ادامه داد: در دوران امتحانات تلاش خود را می کنیم تا آرامش و آسایش را برای دانشجویان فراهم آوریم و اضطراب را از آنها دور کنیم.

مقامی درباره زمان تعطیلی خوابگاه ها در ترم جاری عنوان کرد: تا 22 خرداد دانشجویان علامه طباطبایی امتحان دارند. همچنین زمان تعطیلی خوابگاه ها 31 خرداد است.

مدیر امور خدمات دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: برای ترم تابستان دو خوابگاه را برای دانشجویان ارشد و دکتری در نظر گرفته ایم. البته با توجه به ارائه نشدن ترم تابستانی این تعداد خوابگاه جوابگوی تمام دانشجویان متقاضی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
سال 84 دانشگاه ازاد سالامی فیروزکوه به ما دانشجویان خوابگاهی سحری می دادند .
و هر غروب هم برا دانشجویان یه افطاری ساده در نظر می گرفتند و به دانشجوها می دادند .
آخرین اخبار