جزئیات جلسه هیت مدیره پیکان

شیعی مدیرعامل باقی ماند /حمایت همه جانبه اعضاء از مجید جلالی

جلسه تودیع و معارفه اعضاء جدید هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو برگزار شد.

شیعی مدیرعامل باقی ماند /حمایت همه جانبه اعضاء از مجید جلالیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تودیع و معارفه اعضاء جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان عصر امروز در محل این باشگاه برگزار شد.

در این جلسه رضا شيخي مديريت امور مديران گروه صنعتي ايران خودرو ، محمد حسن پاسوار را عضو غير موظف و فرهاد طلوع كيان ( عضو موظف ) را بعنوان اعضاء جديد هيئت مديره موسسه فرهنگی ایران خودرو معرفی کرد و از زحمات آقايان دانشيان و امير حسيني تقدير و تشكر بعمل آورد .

در ادامه جلسه محمد جمشيدي ( رئيس هيئت مديره ) با خوش آمد گويي به اعضاء جديد و تقدير و تشكر از اعضاء قديم هيئت مديره تداوم وفاق و همدلي در هيئت مديره را رمز موفقيت دانسته و حضور افراد با تجربه همانند دكتر پاسوار و طلوع كيان را فرصت مناسب بر مجموعه دانست .

سپس اعضاي هيئت مديره پس از گزارش مدير عامل موسسه ( مهندس شيعي ) به گفتگو و تبادل نظر در خصوص امور جاري باشگاه و تيم هاي حرفه اي پرداختند و از عملكرد درخشان و با سابقه تيم هاي موسسه در رده هاي مختلف بخصوص فوتبال و واليبال كه در فصل گذشته با 6 قهرماني و 3 نائب قهرماني و كسب يك مقام سوم افتخار آفريني براي ايران خودرو كرده اند تقدير و تشكر كردند .

در ادامه جلسه سر مربيان تيم هاي فوتبال و واليبال ، آقايان مجيد جلالي و پيمان اكبري جداگانه در جلسه هيئت مديره حضور بهم رساندند و نسبت به ارائه گزارش كار و برنامه هاي خود اقدام نمودند و هيئت مديره ضمن اعلام حمايت و پشتيباني از نامبردگان ، نظرات و راهنمايي هاي خويش را به ايشان منتقل كردند .

در پايان مقرر گرديد تا هيئت مديره در جلساتي با فواصل زماني كوتاه نسبت به بحث و تبادل نظر و همچنين تصميم گيري در خصوص امور جاري باشگاه و فعاليت تيم هاي حرفه اي اقدام نمايند .

همچنین در اين جلسه آقاي محمد جمشيدي بعنوان رئيس هيئت مديره و آقاي علي مصريان بعنوان نائب رئيس هيئت مديره جديد موسسه با راي هيئت مديره انتخاب گرديدند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار