نایب رئیس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان گفت: هر کیلو زولبیا و بامیه در شیرینی و پزی های اصفهان 11 هزار تومان فروخته می شود.

حسن شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،، با بیان اینکه هنوز برای قیمت زولبیا و بامیه در اصفهان تصمیم گرفته نشده است، اظهار داشت:
با توجه به اینکه از ابتدای ماه رمضان تقاضا نسبت به این نوع شیرینی افزایش پیدا می‌کند، اتحادیه تصمیم گرفت تا زمان تصویب نرخ نهایی در اصفهان، واحدهای مجاز تولید و فروش زولبیا و بامیه با قیمت اعلام شده عمومی هر کیلوگرم 11 هزار تومان فروش داشته باشند.

نایب رئیس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان با اشاره به اینکه در ایام عید و ماه مبارک رمضان نظارت‌ها و بازرسی‌ها تشدید می‌شود، تصریح کرد: این دو زمان اوج کار اتحادیه است و خوشبختانه بازرسان اتحادیه با همکاری بازرسان بهداشت و اتاق اصناف نظارت کاملی روی کیفیت و قیمت محصولات دارند.

وی گفت: در صورتی که واحدهای تولید و فروش خطایی در کیفیت، بهداشت و قیمت داشته باشند، شناسایی شده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند تا اعمال قانون شده و واحدهای غیر مجاز و متخلف پلمب می‌شوند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.