از تاریخ 6 تیر سال جاری زولبیا و بامیه به نرخ سال گذشته و به قیمت مصوب 90 هزار ریال به فروش می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اتحادیه گز وشیرینی اصفهان افزود: رایزنی های گسترده ای میان اتحادیه و همچنین اتاق اصناف مرکز استان اصفهان برای تعیین نرخ عادلانه زولبیا و بامیه در اصفهان صورت گرفته است.
حسن شریفی ادامه داد: با وجود نرخ پیشنهادی اعضای کمیسیون فنی این اتحادیه که براساس افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و همچنین نرخ تورم سالانه تهیه و پس از حضور در کمیسیون های مختلف از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت معدن تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی اعلام شد، اما به دلیل تصمیم جلسه استانداری اصفهان مبنی بر عدم افزایش نرخ زولبیا و بامیه، مورد تایید قرار نگرفت.
شریفی تاکید کرد: نرخ مصوب شهر تهران مشابه نرخ پیشنهادی اتحادیه گز و شیرینی اصفهان است زیرا تهران و اصفهان شرایطی مشابه در هزینه‌های جاری و مواد اولیه دارند.
رئیس اتحادیه گز وشیرینی اصفهان پیش از این نیز در گفت وگو با رسانه ها قیمت پیشنهادی فروش هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک در شهر اصفهان 11 هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه دو را 10 هزار و 500 تومان پیشنهاد داده بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، اسرافیل احمدیه اعلام کرده بود که نرخ های سال گذشته تا اطلاع ثانوی به قوت خود باقی است و واحدهای صنفی ملزم به ارائه خدمت با همان نرخ های مصوب سال گذشته هستند.
قیمت مصوب برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در سال گذشته در اصفهان 95 هزار ریال و درجه دو 90 هزار ریال بود.
قیمت پیشنهادی برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در اصفهان نسبت به قیمت مصوب پارسال حدود 16 درصد افزایش دارد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.