فرماندار دزفول گفت: در ۲۶ ماه گذشته تلاش زیادی در راستای جذب سرمایه گذاری کلان و تقویت واحدهای صنعتی این شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حبیب الله آصفی صبح امروز در نشست با مسئولان روابط عمومی وزارت کشور که در محل فرمانداری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۶ ماه گذشته تلاش زیادی در راستای جذب سرمایه گذاری کلان و تقویت واحدهای صنعتی این شهرستان صورت گرفته است. در بدترین شرایط اقتصادی توانستیم با تشویق و ترغیب بخش خصوصی ۳۵ هزار ميليارد سرمایه در راستای اشتغالزایی، رونق صنعت و محقق کردن اقتصاد مقاومتی در دزفول جذب کنيم که در این راه تلاش های رسانه ای شهرستان بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: بدون شک روابط عمومی به عنوان رکن اصلی و اساسی نظام ارتباطی و اطلاعاتی نقشی مهم و تاثیرگذار دارد که در این بین روابط عمومی فرمانداری دزفول بسیار موفق عمل کرده است.

حمیدرضا شمس مسئول امور استان ها و بین الملل روابط عمومی وزارت کشور نیز در این نشست اظهار کرد: تمام مدیران ارشد دستگاه های اجرایی باید در راستای به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار همت مضاعف کنند و در این راه جهاد اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی به نقش روابط عمومی در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و عنوان کرد: روابط عمومی ها باید ابزار گفتگوی دولت و ملت باشند و اهمیت این امر در حوزه روابط عمومی باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تلطیف روابط اجتماعی و ارتقای فرهنگی به خصوص در دولت یازدهم چشمگیر و قابل دفاع باشد.

مسئول امور استان ها و بین الملل روابط عمومي وزارت کشور، ضمن آسیب شناسی فعالیت روابط عمومی ها در استان خوزستان خواستار نگاه ویژه به فعالیت ها، امکانات و شرایط اجرایی روابط عمومی ها از منظر مدیران ارشد شد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری دزفول نیز در این نشست با بیام اینکه پس از تصدی مسئولیت روابط عمومی، بحران زدایی از وضعیت کنونی روابط عمومی های کلیه دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد جدایی و قهر با رسانه ها به آشتی و ایجاد ارتباط دوسویه تبدیل شود، اظهار کرد: برنامه ریزی مقدمه کارآمدی روابط عمومی ها است که ما سعی کردیم در دو مقوله برنامه ریزی کاربردی و راهبردی به ارتباط با رسانه ها و مردم عمق ببخشیم.

محمد حسین پورکياني، روابط عمومی را مجموعه ای از هنر و دانش برشمرد و افزود: روابط عمومی باید در کنار مدیریت ارشد همانند یک مشاور آگاه عمل کند تا با استفاده موثر از ارتباطات توسعه بخش در برابر امپریالیسم اطلاعاتی و ارتباطی اعتماد بین دولت و ملت را افزایش دهد.

انتهای پیام/ض

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.