فرمانده انتظامي شهرستان جيرفت از کشف 148 کيلو گرم حشيش در عمليات شب گذشته پليس اين شهرستان خبر داد.

کشف 148کیلوحشیش درجیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس،سرهنگ ماشاالله ملائي گفت: ماموران با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي دريافتند افرادي قصد انتقال مواد مخدر از شهرهاي مرزي به مرکز کشور را دارند، از اين رو بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود:با تشکيل اکيپي ويژه و اعزام به مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان، پس از مدتي ماموران به يک دستگاه خودرو وانت پيکان با دو سرنشين مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.
ملائي تصريح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده پليس با بي توجهي به فرمان قصد فرار داشت كه نهايتا ماموران خودرو را متوقف كردند.

وي افزود:در بازرسي از وانت پيكان 148 کيلو و 880 گرم حشيش که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود را کشف و براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي دادند.

سرهنگ ملائي با اشاره به اين که تلاش براي دستگيري قاچاقچيان همچنان ادامه دارد، گفت: پليس با تمام توان در امر مبارزه با مواد مخدر مي كوشد اما اين يك واقعيت است که مبارزه و پيشگيري از گسترش اعتياد در جامعه تنها وظيفه يک سازمان نيست بلکه همه دستگاه ها و نهاد هاي مسئول بايد در کنار يکديگر در اين زمينه گام بردارند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: کشف ، حشیش ، جیرفت ، پلیس ، مبارزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار