مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری از راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در آینده ای نزدیک در کرمان خبر داد.

کرایه تاکسی کرمان  الکترونیکی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  بنا به اعلام شهرداری کرمان ،مجید عسکری گفت: هم اکنون پرداخت الکترونیک در دستور کار سازمان تاکسیرانی کرمان و اتحادیه تاکسیرانی کل کشور قرار گرفته است، اما در ابتدای راه به دلیل برخی مسائل، اقدام در این خصوص با سرعت پایین تر و دقت بیشتر صورت گرفت.

وی ادامه داد: کارت «کرمان کارت» به عنوان کارت شهروندی و به منظور استفاده از خدمات اتوبوسرانی، تاکسیرانی و سایر خدمات شهری در اختیار مردم کرمان قرار می‌گیرد؛ توزیع این کارت آغاز شده و در حال حاضر برای اتوبوس در حال استفاده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی با بیان اینکه دستگاهی که برای این منظور انتخاب شده است ظرف چند روز آینده به صورت پایلوت بر روی ۱۵۰دستگاه تاکسی نصب می‌شود، افزود: این دستگاه‌ به منظور پرداخت کرایه، کنترل الکترونیک تاکسی، جی پی اس و تاکسی متر در تاکسی‌ها نصب می‌شود.

مهندس عسکری با بیان اینکه تمامی مسافران حاضر در تاکسی باید به این دستگاه دسترسی داشته باشند،تصریح کرد:این دستگاه به گونه ای انتخاب شده که قابلیت جابجایی را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه مذکور همانند تلفن همراه شارژ می‌شود که برای ۲۴ ساعت قابل استفاده است، خاطرنشان کرد: بعد از کشیدن کارت اطلاعات به صورت آنلاین از طریق جی پی آر اس انتقال داده شده و پول به حساب راننده تاکسی واریز می‌شود.
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار