مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها بايد ضمن يك نگرش دوسويه، پل ارتباطی موثر بين سازمان ها و مردم باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مشاوراطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار گفت: دولتمردان تدبیر و امید، بر افزايش آگاهی مردم ازفعالیتها و اقدامات سازمان ها و ادارات تاكيد دارند و از وظايف روابط عمومی هاست كه مردم را از اخبار درون سازمان ها مطلع سازند.

عباس ملازينلی ضمن اشاره به امكانات مطلوب، شبكه ها و كانال های ارتباطی، يكی از نقصهای موجود نيروی انسانی روابط عمومی ها را فقدان تحصيلات تكميلی در اين رشته برشمرد و با اشاره به موجود نبودن مقطع كارشناسي ارشد و دكترا در رشته روابط عمومی تصریح کرد: با مجمع نمايندگان مجلس شورای اسلامی استان، در اين باره رايزنی هایی در حال انجام است.

جانشين اداره كل روابط عمومی استانداری يزد، مشكل اصلی روابط عمومی ها را در ايران، فقدان دانش سازمانی دانست و افزود:مشکل روابط عمومی ها کمبود تجهیزات نیست بلکه متاسفانه در برخی از سازمانها و ادارات روابط عمومی ها بسيار دير از اخبار سازمان خود با خبر می شوند که اين شايسته نماينده مردم نيست.

ملازينلی ادامه داد: استاندار یزد در یادداشتی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی منتشر شد بر حضور الزامی روابط عمومی ها، در تمام نشستهای مديران سازمان كه تصميم گيرهای های كلان در آن انجام می شود، فارغ از اينكه بخواهد در رابطه با آن جلسه اطلاع رسانی صورت گيرد يا خير، تاکید داشته است.

مدير كل راه و شهرسازی استان نیز در این مراسم به همراهی، همزبانی و پيوند بين روابط عمومی ها اشاره نمود وگفت: براي اينكه بتوانيم خدمات مناسبی را به مردم  ارائه دهيم، لازم است از جایگاه روابط عمومی به درستی، مواظبت نماييم.

"محمدرضا نقصان محمدی" افزود: روابط عمومی ها به مانند چشم، مهمترين عضو در هر اداره ای هستند و از اهميت خاصی در سازمان های مربوطه، برخوردارمی باشند.
در پايان این مراسم  از رئیس و کارشناس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های اداره کل راه وشهرسازی استان ومسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات تابعه این اداره کل که در چهارمین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت راه و شهرسازی، موفق به کسب رتبه اول شده اند با اهدای لوح تقدیر،  تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار