هیئت تکواندو در بین هیئت های ورزشی استان یزد، رتبه دوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزدگفت: به منظور ارتقاء و افزایش کیفیت فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی استان در بخش توسعه ورزش قهرمانی ، طرح ارزیابی عملکرد هیئت‌ها در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت.

کارگر افزود: براین اساس با بهره گیری از تجربیات چندین استان و همچنین شاخص های ارزیابی اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان فرم ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان یزد در سال 94 تهیه و در اختیار روسای هیات های ورزشی قرار گرفت و پیشنهادات و نظرات آنها نیز به اداره توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این اداره کل ارائه و جمع بندی شد .

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: هیات های ورزشی استان براساس آمایش سرزمین که در اسفند 93 به تصویت شورای عالی ورزش استان رسید در دو گروه الف و ب قرار گرفتند که ارزیابی عملکرد ها نیز دراین دو گروه انجام شده است و قابل ذکر است، هیات هایی که در گروه الف قرار دارند، هیات های اولویت دار استان می باشند.

کارگر گفت: البته این ارزیابی در سال 95 نیز انجام می شود و با همکاری هیات های ورزشی در کاهش خطاها تلاش خواهد شد و در سالجاری علاوه بر ارزیابی در بخش قهرمانی ، عملکرد هیات ها در بخش همگانی کردن ورزش نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بگفته وی ایجاد پایگاه های استعدادیابی و قهرمان پروری ، کسب مدال در مسابقات کشوری ، آسیایی ، جهانی و بین المللی، داشتن تقویم ورزشی ، برگزاری مجامع سالیانه و غیره از شاخص های ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی استان در سال 94 بوده است.

 
گفتنی است که این هیئت ورزشی در ارزیابی های سال گذشته در جایگاه آخر قرار داشته است.
 
لازم به ذکر است؛ در این ارزیابی هیئت تکواندو استان یزد با کسب 715 امتیاز در رتبه دوم گروه الف و رتبه دوم کل قرار گرفت.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار