مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم و شهرستان تلاش مضاعف کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛خطیب جمعه رامهرمز گفت: یکی از برکات ماه مبارک رمضان نزول قرآن است که کتاب هدایت بشریت است.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان افزود: برای هدایت شدن شروط بسیار مهمی لازم است و کسی که می‌خواهد هدایت شود باید سینه‌ای گشاده داشته باشد، اقدام و تلاش لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه به هدایت اخلاقی و سیاسی رسید و بصیرت لازم را پیدا کرد تا آنجایی که همه اموال خود را در راه اسلام در اختیار پیامبر و مسلمانان قرار داد.

خطیب جمعه رامهرمز با اشاره به سخنان پیامبر اکرم(ص) افزود: بنا بر فرمایشات پیامبر(ص) حضرت خدیجه هنگامی به من ایمان آورد که دیگران مرا انکار می‌کردند، لذا او همه ثروتش را در اختیار من قرارداد با آنکه دیگران دریغ می‌کردند.

موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس گفت: انتظارات و مطالبات به‌حق ایشان از مجلس دهم، خواسته به‌حق همه مردم ایران است تا رونق اقتصادی و عزتمندی بیشتری نصیب مردم شود.

وی با بیان برخی از مشکلات شهرستان از جمله، آب، محدوده شهر و بهره‌مندی از صنایع و تأسیسات نفتی شهرستان از مسؤولان خواست برای رفع مشکلات تلاش مضاعف کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.