کارشکنی سعودی‌ها در مسأله حج به‌ دلیل ترس از بیداری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر گفت: کارشکنی آل‌سعود در مسأله حج به دلیل ترس و واهمه از بیداری اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی افزود: آزادی امروز در کشور مرهون امام(ره) است، آزادی که منطبق بر اصول و قواعد اسلامی است و با بی‌بند و باری تفاوت و تمایز فراوانی دارد.

وی گفت: یکی از خصوصیات بارز امام خمینی(ره) اتکال به خداوند و عدم اعتماد به دشمن بود و با همین اتکال به خداوند متعال توانست انقلاب اسلامی ایران را رهبری کرده و به پیروزی برساند.

خطیب جمعه شهرک طالقانی افزود: امام به صراحت می‌فرمود چون اتکال ما به خداوند است بنابراین از هیچ کس و هیچ مسأله‌ای هیچ واهمه‌ای نداریم.

هاشمی گفت: خصوصیت دیگر امام راحل اعتقاد و اعتماد به نیروی مردمی بود و می‌فرمود همه کارها از امور نظامی و اقتصادی گرفته تا سیاسی باید به مردم سپرده شود و ایشان اعتقاد داشتند که اگر کارها به مردم سپرده شود همه مشکلات حل خواهد شد.

وی خصوصیت دیگر امام راحل را توجه ویژه به محرومان عنوان کرد و افزود: امام راحل با زاغه‌نشینی مبارزه کرد و توجه به محرومان و مستضعفان از خصایص بارز این بزرگوار بود.

خطیب جمعه شهرک طالقانی به برخی مشکلات این شهرک نیز اشاره کرد و گفت: مشکل آب و برق از مهم‌ترین مشکلات این شهرک است که اقداماتی نیز در این رابطه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.