شبکه روشنایی شهرک صنعتی مانه و سملقان در خراسان شمالی به طول یک و نیم کیلومتر اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت : شهرك صنعتي مانه و سملقان با مساحت بيش از 113 هكتار داراي تمامي امكانات زيرساختي اوليه جهت استقرار واحدهاي صنعتي است.

محمدعلی یوسفی به اهميت جذب سرمايه گذار به شهرك ها و نواحي صنعتي اشاره كرد و افزود : فرمانداران در هر شهرستان نقش بسيار مهمي در جذب سرمايه گذار جهت استقرار در شهرك ها و نواحي صنعتي دارند كه با تشويق و ترغيب متقاضيان ايجاد واحدهاي توليدي مي توانند در جهت رونق شهرك ها و نواحي صنعتي موثر باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت : استان با 14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب قابل واگذاری از سرمایه گذاران صنعتی استقبال می کند.

محمد علی یوسفی به امکانات زیربنایی شهرک ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و افزود : هم اکنون 384 قرارداد احداث واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی منعقد شده که تمام تلاش خود را برای فعال شدن و فعال باقی ماندن این واحدها بکار می گیریم.

وی همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی مرتبط بخش صنعت استان را برای تقویت و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی و صنایع کوچک مستقر خواستار شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.