به آقای رفیعی نصیحت می کنم که سریعا حرف خود را پس بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی  در واکنش به اظهارات حجت الاسلام والمسلمین رفیعی یکی از استادان دانشگاه و کارشناس مذهبی برنامه تلوزیونی سمت خدا در خصوص بی حجاب بودن زنان گیلانی گفت: من به این آقا نصیحت می کنم که هرچه زودتر حرف  خود را پس گرفته و اشتباهش را جبران کند.
جبار کوچکی نژاد افزود: اگر ایشان این اشتباه را جبران نکند به گونه دیگری برخورد خواهیم کرد.
وی تصریح کرد:کسی حق توهین به فرهنگ و دیانت مردم گیلان را ندارد و اگر حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سخنان خود را اصلاح نکند پاسخ او را خواهیم داد.
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رفیعی اطلاعات خود را بروز رسانی کند افزود: ایشان کمی اطلاعات خود را بالا ببرد و در خصوص تاریخ ، فرهنگ و انقلابی بودن گیلانیان کمی مطالعه کند.
حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از استادان حوزه و دانشگاه و کارشناس مذهبی برنامه تلویزیونی سمت خدا چند روز گذشته در جمع نمازگزاران حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفته بود : در ایام رحلت امام گیلان بودم که برخی از خیابان هایش با اروپا فرقی نداشت ، برخی با بی‌حجابی محض و لباس‌های نیمه عریان در خیابان حضور داشتند، چرا باید وضع استان گیلان اینگونه باشد؟۱۰ درصد کنترلی که نیروی انتظامی روی کمربند و سرعت و غیره دارد را روی حجاب بگذارد ، دولت فرهنگ را در کشور رها کرده است و این مساله بسیار خطرناک است و برای نظام جمهوری اسلامی چنین شرایطی خوب نیست، نمی‌گویم در گیلان کم‌حجابی یا بدحجابی بود بلکه بی‌حجابی محض بود و آیا چنین وضعی شایسته نظام اسلامی است؟ باید حرمت‌ها در نظام اسلامی حفظ شود، حرمت‌شکنی ماه رمضان با روزه‌خواری علنی و بی‌توجهی به حجاب و مسائل دینی است و باید این مسائل را رسیدگی کرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.