سنندج؛

آغاز انعقاد تفاهم نامه مالی با هیئت های ورزشی استان کردستان در سال جاری

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در راستای مدیریت کردن منابع مالی هیئت های ورزشی استان کردستان در سال جاری تفاهم نامه مالی منعقد می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، علی فتح اله زاده با اعلام انعقاد تفاهم نامه با هیئت های ورزشی در سال 95 گفت: در راستای نظامند کردن فعالیت های مالی هیئت های ورزشی استان،تفاهم نامه مالی منعقد می شود.

وی افزود: تاکنون حوزه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان با 12 هیأت ورزشی استان تفاهم نامه مالی امضاء کرده است و در روزهای آینده مابقی آن نیز انجام می گیرد.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد:این تفاهم نامه صرفاُ یک تفاهم نامه مالی است و در راستای مدیریت کردن منابع مالی و ایجاد کسب در آمد در هیئت های ورزشی بسته می شود.

فتح اله زاده در ادامه افزود: کمک ها و منابع مالی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به هیئت های ورزشی در طول سال در این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است و در سه مرحله به آنان پرداخت می گردد.

فتح اله زاده گفت: با واریز مبالغ از سوی اداره کل ، هیئت های ورزشی می توانند این منابع را مدیریت کنند و در صورت کمبود اعتبارات این اجازه به آنان داده شده است که در آمد زائی نمایند.

معاونت توسعه ورزش قهرمانی با تدوین آئین نامه هیئت های از سوی وزارت ورزش و جوانان افزود: طبق این آئین نامه یکی از بند های آن کمک مالی از ناحیه اداره کل ورزش و جوانان می باشد و هیئت های ورزشی نیز با رعایت مابقی مفاد آئین نامه می توانند کسب درآمد کنند.

علی فتح اله زاده در پایان گفت: نگاه دستگاه ورزش در سال 95 توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و ایجاد یک نوع تحرک و فعالیت از سوی روسا و اعضای هیئت های ورزشی می باشد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار