مسئول کارگروه علم و دین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به برگزار شدن نشست مشترک این کارگروه با بنیاد ملی نخبگان استان خوزستان، گفت: براساس اين نشست مقرر شده تفاهم‌نامه برگزاری اردوی مشترك علمی ميان دو طرف برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،محمدامین حبیبی، اظهار کرد: نشست مشترک این کارگروه با بنیاد ملی نخبگان استان خوزستان به ریاست دکتر زراسوند برگزار شد.

وی بیان کرد: در این نشست مشترک توضیحاتی درباره طرح کلی کارگروه علم و دین، ساختار و کلیات آن بیان شد که در نتیجه آن درخواست همکاری مداوم با بنیاد نخبگان مطرح شد.

حبیبی با بیان اینکه اساس کار بنیاد ملی نخبگان بر اساس بیان رئیس آن به موضوعات حمایتی از نخبگان، دانش‌آموزان و افراد فعال در عرصه پژوهشی است، اظهار داشت: به منظور همکاری با بنیاد نخبگان استان خوزستان چند پیشنهاد از سوی کارگروه مطرح شد که با موافقت دکتر زراسوند همراه بوده است.

مسئول کارگروه علم و دین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: بازدید علمی، پژوهشی و فرهنگی از سه مرکز پژوهشگاه رویان، بیمارستان مسیح دانشوری، بخش پزشکی هسته‌ای سازمان انرژی اتمی از سوی کارگروه به منظور هماهنگی‌های بیشتر پیشنهاد داده شد که مقرر شده تفاهم‌نامه میان بنیاد نخبگان و کارگروه علم و دین به منظور برگزاری این اردوی پژوهشی مشترک با حضور اعضا هر دو مرکز منعقد شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه طرح کارگروه علم و دین با ارسال نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور به منظور تبدیل به طرح جامع کشوری مورد موافقت این نهاد قرار گرفته است، بیان داشت: بر اساس پیشنهاد دکتر زراسوند ریاست بنیاد نخبگان استان مقرر شد طرح کارگروه علم و دین دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای معاونت فناوری ریاست جمهوری به تصدی‌گری دکتر ستاری ارسال شود تا به طرح جامع کشوری تبدیل شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.