با 23 كشاورز برای توليد بذر قرارداد بسته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدير شركت خدمات حمايتی كشاورزی مازندران گفت: با 23 كشاورز برای توليد بذر قرارداد بسته شده است و با برنامه ‌ريزی های صورت گرفته توسط موسسه كنترل و ثبت گواهی بذر، تاكنون سه مرحله بازديد از مزارع طرف قرارداد انجام شد و توصيه‌ های لازم به كشاورزان داده شد.

علی محسنی افزود: برنامه‌ ريزی برای بازديد و صدور گواهی خريد از مزارع بذری از سوی شركت خدمات حمايتی كشاورزی مازندران در دست اجرا است.

به گفته وی؛ با توجه به سطوح قرارداد بذر تكثيری انتظار داريم 100درصد برنامه ‌های ابلاغی توليد بذر در امسال اجرا شود و بذر گندم و جو در طبقات مختلف و ارقام متفاوت از كشاورزان طرف قرارداد خريداری و برای فرآوری و آماده سازی برای توزيع وارد انبارهای اين شركت شد.

مدير شركت خدمات حمايتی كشاورزی مازندران از تهيه و تدارک بيش از 3 هزار و 500 تن انواع بذر اصلاح شده گندم و جو در طبقات گواهی‌ شده، مادری و پرورشی برای سال زراعی 96-95 خبر داد.

محسنی افزود: شركت خدمات حمايتی كشاورزي مازندران بر اساس هماهنگی ‌های صورت گرفته در وزارت جهاد كشاورزی و ابلاغ برنامه‌ های توليد بذر گندم و جو بيش از 3 هزار و 200 تن گندم گواهی ‌شده و 210 تن بذر گندم مادری ، 30 تن گندم پرورشی از ارقام مختلف، 100 تن بذر جو پروداكتيو گواهی شده و 50 تن پروداكتيو مادری را امسال برنامه ‌ريزی كرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.