کشف پودر تریاک در بسته‌های سوپ جو ،رکود در صنعت سیمان و شناور کردن تعرفه واردات خودرو از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 972.13 واحدی به عدد 74 هزار و 904 واحد رسید.

مدیرعامل شرکت سایپا گفت: با اجرایی شدن برجام انتظار داریم در روند مذاکره با طرف های خارجی به نتیجه مطلوب برسیم.

نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت:فراهم شدن زمینه صادرات هندوانه تا حدودی در تغییر قیمت تاثیر گذار بوده اما همیشه نباید انتظار ثبات محصولات کشاورزی را داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی گفت: با ورود کالاهای صنعتی و خط تولید ایرانی به افغانستان، شاهد تولید مشترک دو کشور در آینده نزدیک خواهیم بود.

مأموران گمرك از داخل بسته‌های سوپ جو و سبزيجات پودر ترياك كشف كردند.

در این گزارش تناقض سخنان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با واقعیت موجود را مشاهده می کنید.

رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ذخایر قطعی سنگ آهن را 3 میلیارد تن عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود با نتایج حاصل از اکتشافات به 4.5 میلیارد تن افزایش یابد.

یک عضو انجمن قطعه سازان گفت:پایه های تولید داخلی در شرایط مطلوبی قرار ندارد و با شناور شدن تعرفه خودرو، خودروسازان بزرگ دنیا می توانند ما را از دور رقابت خارج کنند.

یک نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: رکود حاکم بر ساخت و ساز صنعت سیمان را به کما برده به طوری که کارخانه‌های تولید سیمان وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت: اگر صندوق بیمه محصولات کشاورزی نتواند در زمان مقرر خسارت کشاورزان را پرداخت کند بدیهی است که کشاورزان دلسرد می شوند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از آمادگی کامل این شرکت به منظور تأمین برق پایدار شهر تهران درتابستان خبر داد.

رئيس کل سازمان امور مالياتی کشور گفت: صاحبان مشاغلی که تا پايان خردادماه نسبت به ارائه اظهارنامه مالياتی خود اقدام کنند مشمول شرايط توافق سازمان امور مالياتی با اصناف می شوند.

کارشناسان معتقدند که مبلغ یارانه باید سالانه افزایش 10 درصدی را تجربه می کرد تا ارزش آن در تمامی سال های اجرایی حفظ می شد.

برخی کارشناسان سرمایه گذاری خارجی را لازمه اقتصاد مقاومتی می دانند و برخی حل مشکلات داخلی موجود در بخش تولید و صنعت را اولین شرط تحقق این شعار عنوان کرده اند.

قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به سوم ژوئن (جمعه، 14خردادماه) با یک دلار و پنج سنت افزایش به 45دلار و 56سنت برای هر بشکه رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار