معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دهلران ازتامین 26 تن برنج در ماه مبارک رمضان و توزیع در بازار این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام دهلران، علی مجلسی در نشست تنظیم بازار دهلران اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار ، این میزان برنج، جذب و با قیمت مصوب توسط 4 عامل عمده فروشی شهرستان توزیع می شود.

وی با اشاره به تامین وتوزیع 16تن مرغ و 15 تن شکر در این ایام بر ضرورت نظارت دقیق،قانونی و مستمر بر بازار با هدف کنترل و تنظیم بازار تاکید کرد .

مجلسی افزود: بازرسان و نهاد های نظارتی باید به گونه ای عمل کنند تا زمینه ای برای تخلف افراد سودجو در این ماه به وجود نیاید.

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت دهلران نیز دراین جلسه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 250 واحد صنفی و غیر صنفی در این شهرستان بازرسی شد.

احد احمدی افزود: در این راستا 42 پرونده به ارزش 63 میلیون ریال تشکیل و توسط تعزیرات رای صادر شد.

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات در زمینه گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده،افزود:هر هفته دو مورد گشت مشترک با حضور صنعت،معدن و تجارت،اصناف و تعزیرات در بازار انجام و در محل با حضور قاضی تعزیرات حکم صادر می شود.

رئیس اداره دامپزشکی دهلران نیز گفت: در این ایام پنج اکیپ ثابت وسیار در این شهرستان مشغول بازرسی و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی دارند.

ایوب دارابی  افزود: کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، خودروهای ویژه حمل،کشتارگاهها و سرخانه ها،نگهداری فرآورده های خام دامی و کارگاههای فرآوری و برقراری کشیک جهت صدور مجوزهای بهداشتی، قرنطینه ای و انجام آزمایش لازم بر روی فرآورده ها از دیگر اقدامات این اداره در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: ایلام ، دهلران ، برنج ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.