جانشين فرمانده انتظامی استان از شناسايی و دستگيری يك كلاهبردار ميلياردی که اقدام به جعل اسناد اموال دولتی می کرد، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ "عليرضا مرزبانی" گفت: در پی ارسال يك فقره پرونده از مراجع قضائی مبنی بر اين كه فردی با ترفندهای منحصر به فرد اقدام به كلاهبرداری مي كند، موضوع در دستور كار مأموران انتظامی اين استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد، فرد كلاهبردار با جعل اسناد دولتی اقدام به فروش اموال دولتی و اخاذی از طعمه های موردنظر خود می كند.

جانشين فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با هماهنگی مقام قضايی متهم توسط رييس کلانتری 12-22 بهمن و عوامل گشت کلانتری مربوطه دستگير و در تحقيقات ضمن اقرار به جرم خود اظهار داشته با جلب اعتماد افراد و بعد از دريافت پول اسناد جعلی اموال دولتی را به آنها ارائه داده است.

سرهنگ مرزباني با بيان اينکه ارزش اين اموال بالغ بر 20 ميليارد ريال است، افزود: متهم به همراه اسناد جعلی که اموال دولتی را شامل مي شد پس از تكميل تحقيقات، به مراجع قضايی معرفی و از آن طريق با صدور وثيقه 25 ميليارد ريالی، روانه زندان مرکزی کرمانشاه شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.