سمنان؛

قاچاق کالا سالانه ۲۵ میلیون دلار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند

لزوم محقق شدن شعار سال و دستیابی به اقتصاد مقاومتی مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان، استاندارسمنان در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: پدیده قاچاق کالا سبب ضربه زدن به تولید و اقتصاد کشور می‌شود لذا باید برای مبارزه و مقابله با آن جدی بود.
محمدرضا خباز از راه‌اندازی کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور و استان سمنان خبر داد و گفت: از طریق اقداماتی مانند کارگروه و همچنین ساماندهی انبارها می‌توانیم شاهد کاهش قاچاق کالا در استان باشیم.
وی بابیان اینکه مقابله با قاچاق باید در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد خاطرنشان کرد: در صورت عدم مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز درازمدت شاهد از بین رفتن تولید و صنعت در کشور خواهیم بود.
استاندارسمنان بابیان اینکه پویایی اقتصاد و رونق تولید در کشور و در استان سمنان درگرو مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز است تصریح کرد: برای از بین بردن و ریشه‌کن کردن قاچاق در کشور نیازمند اقدامات قانونی هستیم.
استاندار سمنان بابیان اینکه قاچاق کالا ضربه مهلکی به ریشه اقتصاد کشور می‌زند تصریح کرد: قاچاق کالا سالانه 25 میلیون دلار به اقتصاد کشور ضربه می‌زند.
خباز با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل گفت: لزوم محقق شدن شعار سال و دستیابی به اقتصاد مقاومتی مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز است.
وی تصریح کرد: قاچاق کالا و ارز اشتغال و اقتصاد کشور را نشانه گرفته ‌که در صورت عدم مقابله با آن شاهد ضربه به اقتصاد کشور و همچنین رونق بیکاری در کشور خواهیم بود.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.