روزانه ۳۰ سرویس نخاله برداری در خرمشهر انجام می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شهردار خرمشهر گفت: برای نخستین بار ستاد جمع آوری خاک و نخاله توسط شهرداری خرمشهر تشکیل و فعالیت خود را در زمینه جمع آوری نخاله های شهر آغاز کرد.

محمد علی دوایی فر افزود: در حال حاضر سه دستگاه ماشین آلات سنگین تحت اختیار ستاد نخاله برداری شهرداری خرمشهر است که در صدد افزایش آن هستیم تا عملیات نخاله برداری با شتاب بیشتری پیش رود.

وی با بیان اینکه این ستاد در کل شهر فعالیت دارد و جمع آوری نخاله ها به صورت روزانه انجام می شود، گفت: جمع آوری نخاله ها هم براساس بازدیدهای صورت گرفته و هم براساس تقاضاهای شهروندان انجام و در زمین های باتلاقی و یا زمین هایی که تسطیح آن ضرورت دارد، تخلیه می شود.

شهردار خرمشهر پاکسازی شهر و رعایت بهداشت عمومی را هدف از تشکیل و فعالیت ستاد خاک و نخاله در این شهر برشمرد و افزود: ساکنان یک شهر حق دارند علاوه بر دسترسی به امکانات زندگی امروزی از محیطی زیبا، آرام و عاری از آلودگی های مختلف برخوردار باشند.

دوایی فر با بیان اینکه نباید از تاثیر مشارکت شهروندان غفلت و در تمامی امور مدیریت شهری، نقش شهروندان در اداره امور شهر را بی تاثیر تلقی کرد، بر نقش شهروندان در رسیدن این ستاد به هدف خود تاکید کرد.

وی افزود: شهروندان خرمشهری در صورت مشاهده هرگونه خاک و نخاله ساختمانی، با مراجعه حضوری به دفتر ستاد واقع در منطقه یک بلوار ساحلی امام (ره) شهرداری منطقه یک و یا از طریق شماره تماس ۵۳۵۲۷۰۹۷ مورد را اعلام کنند تا بلافاصله اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.