آبادان؛

شکل گیری مدیریت شهری واحد در خرمشهر

در خرمشهر همه جزیره‌ای عمل می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛دوایی فرشهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه در خرمشهر همه جزیره‌ای عمل می‌کنند، گفت: متفرق بودن برای خرمشهر سم است و باید مدیریت شهری واحدی شکل بگیرد.

محمدعلی دوایی‌فر با تاکید بر اینکه شهرستان خرمشهر نیاز به مدیریت شهری واحدی دارد، افزود: برای اینکه شهر بر روی ریل و مسیر توسعه قرار بگیرد، نیاز به هماهنگی است که در خرمشهر این هماهنگی وجود ندارد و همه جزیره‌ای حرکت می‌کنند.

وی گفت: اتفاقات و موضوعاتی که در خرمشهر انجام می‌شوند قسمتی متاثر از منطقه آزاد اروند، قسمتی از شهرداری تهران و قسمتی از شهرداری خرمشهر است، اگر مدیریت شهری را در یک قالب قرار ندهیم، امیدی به کار جهشی مثبت نیست.

شهردار خرمشهر با تاکید بر اینکه اگر هر کسی برای خود در شهرستان کار کند، سازمان یافته نخواهد بود، افزود: اگر مدیریت شهری در شهرستان خرمشهر سازمان یافته نباشد، کل خدمات و هزینه‌ها اثر بخش نخواهند بود.

دوایی‌فر در رابطه با ردیف 50 میلیارد تومانی اختصاص یافته از سوی دولت برای زیرساخت‌های خرمشهر، گفت: اگر این 50 میلیارد تومان درست هزینه شود، تاثیرات در خرمشهر را خواهیم دید اما اگر بر اساس روال کنونی شهرستان هزینه شود، اگر 100 میلیارد هم باشد چیزی از آن در نخواهد آمد.

وی افزود: ایجاد مدیریت شهری واحد در شهرستان، خواستار من است چون متفرق بودن برای این شهر را سم می‌دانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.