گرمسار؛

ثبت اختراع آچار تخت و رينگي جدا شونده كشويی توسط مبتکر گرمساری

كاهش وزن جعبه اچار به كمتر از بيست و پنج درصد كار در ارتفاع و حمل جعبه ابزار را بسيار آسان نموده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگرمسار ؛ نماينده HSE پيمانكار اداره گاز گرمسار گفت: ايده اين طرح در سال 86 در همان دوران دانشجويي شكل گرفته و طي بررسي و طراحي‌هاي سه بعدي نهايتاً در سال 92 به نتيجه رسيده و اقدام به ثبت اختراع شد كه پس از داوري‌هاي قانوني اداره ثبت اختراع و پارك علم و فناوري در سال 95 به صورت رسمي‌ به عنوان ثبت اختراع ثبت گرديد.
رسول قندالي افزود: اين محصول هيچ‌گونه نمونه داخلي و خارجي نداشته و در تمامي‌صنايع مانند خودروسازي و نفت و گاز و غيره كاربرد دارد و جايگزيني براي آچار‌هاي تخت و رينگي سابق مي‌باشد.وي افزود: يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن كاهش وزن جعبه اچار به كمتر از بيست و پنج درصد مي‌باشد كه كار در ارتفاع و حمل جعبه ابزار را بسيار آسان نموده است. قندالي در خصوص تجاري‌سازي اين محصول گفت: اين اختراع در صورت حمايت با توجه به ارزش افزوده بالا قابليت تجاري‌سازي را دارد.
البته در اين زمينه اين نيز اقداماتي انجام شده است كه براي نمونه مي‌توان به ثبت‌نام جهت شركت در جشنواره‌هاي رويش و خوارزمي‌اشاره كرد و همچنين در صورت موافقت مراكز رشد به عنوان شركت دانش‌بنيان امكان تجاري‌سازي و توليد انبوه را دارد.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: اختراع ، اچار تخت ، گرمسار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.