چهاردهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) در سه بخش داستان کوتاه، داستان بلند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل ارشاد استان سمنان از برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی "کبوتر حرم" به میزبانی سمنان خبر داد.
 محمدرضا سوقندی گفت: چهاردهمین جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) در سه بخش داستان کوتاه، داستان بلند که این بخش به‌ صورت دوسالانه و در سال 96 برگزار می‌شود و داستان کوتاه کوتاه بیستم مرداد به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: جشنواره امسال بخش ویژه‌ای دارد که در آن انتخاب یک حدیث از حضرت امام رضا (ع) با موضوعات روز جامعه در راستای سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی نیز پیش‌بینی شده است.
مدیرکل ارشاد استان سمنان از اتخاذ تمهیدات دبیرخانه جشنواره ملی داستان‌های رضوی (کبوتر حرم) برای علاقه‌مندان و نویسندگان شرکت در این جشنواره خبر داد.
سوقندی گفت: این تمهیدات در دو بخش منابع علمی، روایی و تاریخی و نیز ارائه مشاوره علمی پیش‌بینی شده است.
وی افزود: با توجه به موضوعات اعلام‌ شده در فراخوان مجموعه‌ای از آثار مرتبط شامل کتاب، مقاله، منابع صوتی و تصویری در پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره در دسترس عمومی علاقه‌مندان قرار گرفته است.
سوقندی اظهار داشت: دبیرخانه این جشنواره برخی از منابع و درس‌نامه‌های مرتبط با اصول و قواعد داستان‌نویسی را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.
وی یادآور شد: در بخش مشاوره علمی نیز ارائه مشاوره علمی و پاسخ به سوالات علاقه‌مندان در زمینه فنون داستان‌نویسی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره امکان‌پذیر است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.