هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد در ارزیابی عملکرد هیئت های ورزشی استان یزد از بین44 هیئت ورزشی جایگاه پنجم را کسب کرد.

هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد در مسیر پیشرفتبه گزارش خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد در ارزیابی عملکرد هیئت های ورزشی در سال ۹۴ که به منظور ارتقا و افزایش کیفیت فعالیت هیئت های ورزشی استان در بخش توسعه ورزش قهرمانی صورت گرفت، با جهش نسبت به دوره های گذشته در جایگاه پنجم قرار گرفته است.
کسب عناوین قهرمانی در رشته های شنا و واترپلو در سال گذشته و برگزاری لیگ های شنا و واترپلو آقایان و بانوان از جمله فعالیتهای هیئت شنای استان یزد بوده است.
محمدرضا باغستانی رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: هر ساله اداره کل ورزش و جوانان استان بر اساس شاخص های موجود، وضعیت هیئت ها را بررسی می کند که هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان توانست جایگاه پنجم را میان هیات های دیگر استان بدست آورد. 
وی دلیل رشد چند پله ای این هیئت را چنین عنوان کرد: توسعه ورزش قهرمانی، حضور چندین واترپلوییست در تیم های ملی نوجوانان و جوانان و ... از دلایل موفقیت این هیات است. 
گفتنی است هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد جز هیئت هایی است که دارای استخر است در حالی که بسیاری از هیئت ها از داشتن چنین استخری بی نصیب هستند. به گفته رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد اسنخر 22 بهمن این استان در اختیار هیئت است و قرار است با گذراندن مراحل قانونی، این استخر به صورت مشارکتی به هیئت سپرده می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار