آرشام میرزایی شناگر تیم ملی پس از رفع مشکل ممنوع الخروجی اش و سفر به مجارستان پیام تشکری منتشر کرد.

پیام تشکر آرشام از مجارستانبه گزارش خبرنگارحوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آرشام میرزایی ملی پوش شنای کشورمان این روز ها به همراه تیم ملی در اردوی مجارستان به سر می برد. او و هم تیمی هایش خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که تیرماه در بوداپست مجارستان برگزار می شود، آماده می کنند.

میرزایی به مدت 2 سال و به دلیل مشکلات سربازی مشمول قانون ممنوع الخروجی شده بود و نمی توانست از کشور خارج شود . این موضوع زمانی نگران کننده تر شد که به زمان مسابقات کسب سهمیه المپیک نزدیک شدیم و تکلیف این شناگر هم چنان نامعلوم بود. در نهایت با پیگیری باشگاه خبرنگاران و مساعدت سازمان نظام وظیفه مشکل سربازی او حل شد و راهی مجارستان شد.

میرزایی پیام تشکری را از شهر دبرسن ارسال کرد  تا از همه کسانی که در حل مشکل اش او را یاری کردند، قدردانی کند. 

پیام او بدین شرح است: 

خداوند را شاکرم که در آستانه المپیک مشکل دو ساله ام حل شد و می توانم در مسابقات انتخابی المپیک ریو حضور یابم. تمام سعی خود را خواهم کرد تا سهمیه المپیک ریو را برای کشور عزیزم بدست آورم. از تمامی کسانی که برای رفع مشکل پیش آمده تلاش کردند از جمله حاج علی رضوانی پدر محسن رضوانی و محسن سمیع زاده مربی خوب و مرد دل سوز شنای ایران کمال تشکر را دارم. امیدوارم چنین مشکلاتی دیگر گریبان ملی پوشان را نگیرد. از همه مردم می خواهم در این ماه عزیز ما را از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار