مادر آمریکایی در اقدامی جنایت آمیز دو فرزندش را در آب خفه کرد و خانه اش را نیز به آتش کشید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت ای بی سی نیوز؛ یک مادر آمریکایی دو کودک خود را در وان حمام خفه کرد ، سپس خانه را به آتش کشید.

در این گزارش آمده است: پلیس حومه شهر سنت لوئیز می گوید روز شنبه زنی 37 ساله ابتدا دو کودک خود را در وان حمام غرق کرده و سپس خانه را به همراه خود به آتش کشیده است.

اداره پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد معتقد است جِنی آیرز در مرگ دو کودک خود نقش داشته است. هر سه جسد پس از مهار کردن حریق در شب پنجشنبه در منزلشان کشف شدند. پلیس می گوید این سه نفر تنها ساکنان خانه بوده اند و هیچ نشانه ای مبنی بر دخالت شخصی دیگر از بیرون وجود ندارد. جسد دو کودک 10 ساله و 5 ساله در کف وان حمام پر از آب پیدا شدند.

نتایج کالبد شکافی اولیه در روز جمعه نشان داد که کودکان در اثر خفه شدن در آب جان خود را از دست داده اند ولی مادر آنها دچار سوختگی شده است.

پلیس گفت جسد آیرز نزدیک در پشتی خانه پیدا شده است، یعنی جایی که آتش از آنجا شروع شده است و گالن بنزینی نزدیک آن قرار دارد. پلیس می گوید تحقیقات همچنان ادامه دارد. سخنگوی پلیس در مورد انگیزه احتمالی این حادثه اظهار نظر نکرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار