شهردار دوگنبدان گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی طرح دریاچه مصنوعی گچساران 50 درصد بوده اما به دلیل کمبود اعتبارات لازم این طرح متوقف مانده است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اردوان زینل‌زاده در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین وضعیت ساخت دریاچه مصنوعی این شهر اظهار کرد: این دریاچه مصنوعی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون با انجام محوطه‌سازی و خریدهای پیمانکار این طرح افزون بر 30 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: برای تکمیل این طرح اعتباری افزون بر 80 میلیارد ریال مورد نیاز است که در حال حاضر این طرح با توجه به کمبود اعتبار متوقف شده است.
 
زینل‌زاده در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت فضاهای سبز ایجاد شده در گچساران بیان کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز گچساران 10 هزار متر بوده که در دوره کنونی فعالیت شورا و شهرداری دوگنبدان افزون بر دومتر برای هر شهروند توسعه فضای سبز وجود داشته است.
 
وی تأکید کرد: سرانه کنونی گچساران به عنوان یک شهرستان گرمسیری به نسبت دیگر شهرهای گرمسیری مطلوب است.
 
زینل‌زاده در خصوص پارک بانوان دوگنبدان نیز گفت: این پارک در حال حاضر قابل بهره‌برداری بوده و در حال استفاده است.
 
شهردار دوگنبدان عنوان کرد: پارک بانوان دوگنبدان یکی از طرح‌های بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که فضای سالم و شاد را برای بانوان گچسارانی فراهم آورده است.
 
وی با بیان اینکه تنها مواردی معدود از جمله نصب آبسردکن و افزایش روشنایی در این پارک مورد نیاز است، گفت: مدیریت این پارک نیز متعلق به بانوان بوده که درآینده نزدیک در این خصوص اقدامات بیشتری صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: دریاچه ، مصنوعی ، گچساران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.