مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از اتصال این استان و چهارمحال و بختیاری از طریق زیلایی با آسفالت مسیر تا پایان شهریور امسال خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حسن فدایی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای توسعه راه‌ها در استان است.
 
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر کارهای خوبی برای این استان در زمینه راهسازی انجام شده است، افزود: اما برای داشتن مسیرهایی استاندارد و خروج کامل استان از بن‌بست هنوز راه زیادی را برای طی کردن داریم.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از اهداف ما این است که راه‌های ارتباطی روستاهای استان را توسعه داده تا بتوانیم با این کار در تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری گام برداشته باشیم.
 
فدایی با اشاره به اینکه باید راه دسترسی آسانی به سایر همسایگان خود در استان‌های دیگر داشته باشیم از آرزوهای دیرینه مردم به خصوص در منطقه زیلایی را اتصال به استان چهارمحال و بختیاری دانست.
 
وی گفت: با تماسی که با وزارت راه و مسؤولان وزارتخانه داشتیم قرار بر این شد که با همت مسؤولان استان و پیگیری نمایندگان تا پایان شهریورماه امسال اتصال استان را به استان همسایه خود چهارمحال و بختیاری در پایان تابستان امسال داشته باشیم.
 
فدایی از حضور و بازدیدی که طی روز گذشته از منطقه زیلایی داشته خبر داد و گفت: در این بازدید از همه نقاط این منطقه بازدید کردیم و همچنین پروژه‌های مختلف منطقه مارگون را نیز از نزدیک مورد بررسی قرار دادیم.
 
وی بیان کرد: تعداد 4 پروژه در منطقه مارگون داریم که این پروژه‌ها نیز تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.