۹ کیلوگرم تریاک در شهرستان مانه و سملقان کشف شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : یک قاچاقچی به همراه ۹ کیلوگرم تریاک در محور جنگل گلستان به آشخانه کشف و دستگیر شد .

محمد غلامی افزود: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مواد مخدر از محور گلستان- آشخانه به خراسان شمالی را دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مانه و سملقان و پلیس مرزبانی استان قرار گرفت.

وی گفت : ماموران مانه و سملقان با همکاری اکیپ مرزبانی استان در عملیات ایست و بازرسی در محور چمن بید یک دستگاه سواری پراید را توقیف و در بازرسی از این خودرو مقدار ۹ کیلوگرم مواد مخدر که در یک کیسه گونی جاسازی‌شده بود، کشف کردند.

پلیس مبارزه با مواد مخدر مانه و سملقان موفق شدند در عملیات جداگانه در بازرسی از منزل خرده‌فروشان مقدار ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع کراک را کشف و یک سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی بابیان اینکه دو متهم این دو عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی قاطعانه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می‌کند و اجازه جولان و فعالیت به آن‌ها نمی‌دهد .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.