فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از دستگیری 13 خرده فروش موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسی از آن 60 گرم موادمخدر کشف و راننده آن را دستگیر كردند.
وی ادامه داد: همچنین در عملیاتی دیگر ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل فردی به نام"ع- م"بازرسی و مقدار 5 کیلو گرم موادمخدر از نوع ماری جوانا را کشف و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: در عملیات دیگری ماموران موفق شدند در بازرسی از چندین باب منازل خرده فروشان موادمخدر که هماهنگی های قضایی قبلا انجام شده بود، 107گرم مواد مخدر، 184عدد قرص روانگردان و 4 عدد پایپ استعمال موادمخدر را کشف و تعداد 8 نفر از خرده فروشان موادمخدر را دستگیر كنند.
سرهنگ القاصی مهر تصریح کرد: همچنین ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به توقیف 2 دستگاه خودرو پژو 405، کشف مقدار 8 گرم هروئین و دستگیری 4 نفر خرده فروش موادمخدر شدند.
وی همچنین گفت: در مجموع طی 48 ساعت گذشته 5 کیلو و 111گرم انواع مواد مخدر کشف، تعداد 3 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 13 نفر از خرده فروشان مواد مخدر هم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار