توزیع سبد کالا در خرمشهر آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر گفت: توزیع اقلام سبد کالا ویژه مددجویان و قشر کم درآمد در تعاون روستایی شهرستان خرمشهر آغاز شد.

عباس دریساوی مبلغ در نظر گرفته شده برای دریافت سبد کالا به ازای هر نفر را ۳۰۰ هزار ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ که از ۳۰۰ هزار ریال به تعداد افراد خانواده تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده است.

وی گفت: این مبلغ به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) که شمار آنها به حدود هشت هزار نفر می رسد و همچنین قشر کم درآمد تعلق می گیرد.

رئیس اداره تعاون روستایی خرمشهر با بیان اینکه خانواده ها می توانند با وجه دریافتی و با ارئه کارت ملی اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند، افزود: سبد کالا تنها در دو فروشگاه تعاون روستایی خرمشهر که دارای قرارداد با اتحادیه امکان خوزستان است، از ساعت هشت صبح تا ۲۰ توزیع می شود.

دریساوی گفت: طرح توزیع سبد کالا که مربوط به خانواده های کم درآمد جامعه، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است و از سال ۸۷ آغاز شده این بار با تخصیص این سبد کالا  در راستای اجرای طرح کمک رسانی دولت تدبیر و امید و با توجه به اعلام وزیر کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.