کشتی‌سازی اروندان توان ساخت شناورهای بزرگ مسافربری، باری و نظامی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل شرکت کشتی سازی اروندان گفت: پس از اینکه شرکت کشتی‌سازی اروندان اقدام به عقد قراردادهای متعدد از نیمه دوم سال 94 تا کنون با متقاضیان ساخت انواع شناور کرد، کارشناسان صندوق توسعه صنایع دریایی جهت بررسی میدانی،  از این کارخانه بازدید کردند.

ارسلان غمگین افزود: این هیات از نحوه ساخت انواع  بارج، کروبوت، یوتولیتی بوت، dp2 و کانتینربر بازدید کردند و آن را یک رکورد در سطح منطقه قلمداد کرد.

وی گفت: تیم کارشناسی صندوق توسعه صنایع دریایی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیریت جدید این کارخانه که به دوسال پیاپی به عنوان مدیر جهادی کشور انتخاب شده، تقدیر و  در راستای خارج کردن این شرکت از بحران و به حرکت درآوردن چرخ این صنعت در منطقه تقدیر و تشکر کردند.

مدیرعامل شرکت کشتی‌سازی اروندان افزود: این هیات اعلام کرد که  صندوق توسعه صنایع دریایی حمایت خود را از این اقدامات انجام خواهد داد.

غمگین با اشاره به سال‌های رکود این کارخانه با قدمت، در سطح منطقه گفت: بعد از سه سالی که این کارخانه به تعطیلی کشیده شده بود، لطمه بزرگی به اعتبار کشتی‌سازی  اروندان وارد شد و به همین دلیل پروژه‌های نا تمام به همراه بدهی‌های فراوانی گریبان این کارخانه با قدمت در سطح خاورمیانه را گرفته بود.

وی  افزود: خوشبختانه از دی ماه سال 91 با تغییر مدیریت، گام محکمی برای از سرگیری فعالیت این شرکت برداشته شد و در بازدیدی که کارشناسان از این کارخانه داشتند، اذعان شد که این کارخانه توان بالایی برای ساخت شناورهای بزرگ مسافربری، باری و نظامی را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.