دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: امر مبارزه با مواد مخدر در استان اردبیل یکی از اولویت‌های مهم بوده که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صادق سروری در کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل اظهار داشت: اجتماعی و مردمی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در استان اردبیل یکی از اولویت‌های مهم بوده که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از اعتیاد در سطح استان اردبیل بیان کرد:‌ ایجاد نمایشگاه دستاوردها در زمینه پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه سیار و تجلیل از دستگاه‌های برتر در عرصه پیشگیری ازاعتیاد براساس شاخص‌های تدوین شده از جمله اقدامات در این حوزه بوده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر در تیرماه افزود: باید همزمان با این هفته برنامه‌های مختلفی در راستای فرهنگسازی در زمینه پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدر درسطح استان برگزار شده و از ظرفیت سازمان‌های مردمی در این زمینه استفاده شود تا بتوانیم شاهد تاثیرگذاری هر چه بهتر این برنامه‌ها در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، مبارزه ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.