دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران بر استمرار برنامه ‌های تذکر لسانی و تبلیغ و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، خلیل صالحی ماه مبارک رمضان را ماه اراده و رهایی از زنجیرهای درونی و تزکیه نفس دانست و گفت: ماه رمضان عرصه بسیاری از تکالیف شرعی است و این ماه فرصت مناسبی جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به مهمان ‌پذیری بالای استان و قرار گرفتن در فصل تعطیلات تابستانه گفت: جلوگیری از روزه‌ خواری به صورت علنی در ملأعام در این ماه از مصادیق بارزی است که نیاز به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را دو چندان کرده است.

صالحی افزود: هر ساله ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نسبت به تشکیل تیم‌های تذکر لسانی ضمن شناسایی افراد متدین و داوطلب به منظور انجام فریضه اجتماعی در سطح استان اقدام کرده و همه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های قضایی و انتظامی و اماکن، بسیج، اصناف و دیگر ارگان‌های سطح استان نیز انجام شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار