شهرکرد؛

پیگیری احداث راه آهن چهارمحال و بختیاری با سرمایه گذاری شرکت کره ای

روند احداث طرح ملی راه آهن اصفهان ـ چهارمحال و بختیاری ـ خوزستان، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان شرکت سرمایه گذار کره ای پیگیری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ روند اجرای طرح ملی احداث راه آهن اصفهان ـ چهارمحال و بختیاری ـ خوزستان، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و نمایندگان شرکت سرمایه گذار کره ای (دیلیم - DAELIM) پیگیری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با نمایندگان شرکت سرمایه گذار کره ای گفت: بهره برداری از این پروژه راه آهن، تحول عظيمی در بخش حمل بار، جابجایی مسافر، پيشگيری از تلفات جاده ای و همچنين صرفه جويی ارزی فراهم می كند.

قاسم سليمانی افزود: تحقق سريع تر اين پروژه ملی با رعايت اصول توسعه پايدار و رونق اقتصادی مناطق محروم به طور جدی در دستور كار مسئولین استان است.

وی، با بیان اینکه این دومین نشست با نمایندگان شرکت سرمایه گذار کره ای است، گفت: در این جلسه مقرر شد علاوه بر ایستگاه باری سفید دشت، مرکز اصلی اتصال ریلی استان های اصفهان ـ چهارمحال و بختیاری و خوزستان در فرخشهر و ایستگاه مسافری نیز در شهرکرد ساخته شود.

سلیمانی پیش بینی کرد: با برنامه ریزی و مطالعات انجام شده، عملیات اجرایی این طرح در دهه فجر امسال یا اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار