ساری،

ساماندهی و شناسایی شرکت‌های حمل و نقل فعال

ساماندهی و شناسایی شرکت‌های حمل و نقل فعال در مازندران آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به فعالیت 121 شرکت حمل و نقلی و شعبات در استان گفت : 7 انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل و نقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان و یک اتحادیه حمل بار و10 انجمن صنفی کارگری رانندگان وسایط نقلیه کالای جاده ای در استان فعال است.

احمد آفرین محمدزاده افزود: دو میلیون تن انواع کالا در دو ماهه نخست امسال از سه بندر استراتژیک مازندران به خارج کشور صادر شد.

وی گفت: عمده کالای جابجا شده را به ترتیب جو، شن و ماسه، گندم، فرآورده‌های لبنیاتی، سیمان فله ای، ذرت، سیمان کیسه ای، نیو پان، شیر و انواع بنزین عنوان کرده است.

وی کل تناژ حمل شده کالا در دو ماهه امسال دربندر امیر آباد را 373 هزار و117 تن دانست و افزود: این واحدها توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا مستقر در بندر امیرآباد به سایر نقاط کشور حمل شده که این نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 41 درصدی همراه است.

وی افزود: مجموع تناژ حمل شده کالا در دو ماهه امسال بندر نوشهر 135 هزار و55 تنی نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 33 درصدی همراه است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: دو میلیون و 53 هزار و 467 تن کالا در فروردین و اردیبهشت امسال، از مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شده و تعداد بارنامه در این مدت 154 هزار و 792 فقره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.