اتاق عمل جراحی چشم خرمشهر در خرمشهر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آیین بهره برداری از اتاق عمل جراحی چشم بیمارستان ولیعصر(عج)، گفت:دانشکده علوم پزشکی آبادان بر اساس برنامه کوتاه مدت و بلندمدت خود، ارتقاء شاخص های سلامت را در منطقه پیگیری کرده و افتتاح اتاق عمل جراحی چشم در بیمارستان بخشی از این برنامه هاست.

علیرضا آموزنده افزود: امید است، با برنامه ریزی انجام شده و بر اساس نیاز منطقه، بیمارستان فوق تخصصی 240 تختخوابی شهید عبدالرضا موسوی با ماموریت های ویژه راه اندازی شود.

وی با بیان راهبردهای پیش رو برای بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر نیز، گفت:برای بیمارستان فعلی خرمشهر نیز پروژه های بازسازی و ساخت فضای جدید پیش بینی شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:در این منطقه دو پروژه عمرانی بزرگ نظیر بیمارستان شهیدموسوی و بیمارستان و مرکز تخصصی درمان بیماری های قلب احداث می شود و تمامی نیازهای منطقه را پاسخ می دهد که هزینه های ساخت آن سازمان منطقه آزاد اروند تقبل کرده و تجهیز آن نیز بر اساس توافقنامه از سوی وزارت بهداشت و درمان انجام می پذیرد.

مسئول بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این آیین گفت:با توجه به مصوبه نشست مدیران بخش سلامت این منطقه با وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، طرح های عملیاتی در موضوع تامین زیرساخت های درمانی آغاز شده و برای توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر 250 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند اختصاص یافت.

سیدمهدی موسوی تعامل بین بخشی سازمان منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان را قابل قبول ارزیابی کرد و افزود:این تعامل از سال 93 تاکنون تداوم دارد.

وی میزان اعتبار تخصیصی توسعه بیمارستان طالقانی آبادان را نیز 100 میلیارد ریال عنوان کردو گفت:با توجه به برنامه های وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای ارتقاء کیفیت سلامت شهروندان، بیمارستان شهید موسوی کلنگ زنی شد و تاکنون پیشرفت 20 درصدی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.