رییس جمهور آلمان درباره تلاش برای خطرناک جلوه دادن مسلمانان در غرب هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یواخیم گوک رییس جمهور آلمان روز دوشنبه ضمن شرکت در یک مراسم افطار، درباره تلاش ها برای بد جلوه دادن مسلمانان هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این مراسم یک روز پس از حمله فردی در اورلاندو آمریکا که به گروه داعش نسبت داده می شود و 49 نفر در آن کشته شدند، برگزار شد.

گوک در مراسم افطار در محله موابیت برلین حضور یافت که شمار زیادی مهاجر در آن حضور داشتند تشریح کرد :«در حالی که عدم اعتماد متقابل در حال گسترش است، تسهیل ملاقات ها از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.»

وی افزود تلاش ها برای الحاق مهاجران در آلمان به ثمر نشسته است تعداد بسیاری از مسلمانان آشکارا مخالفت خود را با برداشت بنیاد گرایانه از قرآن بیان می کنند.

گوک خاطر نشان کرد: «همه آنانی که در مراسم افطار حضور دارند، می توانند بر این موضوع شهادت دهند: زندگی باهم امکان پذیر است.»

رییس جمهور آلمان افزود: «تنها باهم بودن ساده می تواند گاهی جانشین مذاکرات طولانی شود، به ویژه زمانی که اجازه دهیم قانون طلایی مشترک در تمامی مذهب ها راهنمای ما باشد و آن این است: طوری با دیگران رفتار کن که می خواهی با تو رفتار کنند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار