فرماندار شمیرانات گفت:هر گونه تاکسی درمی و شکار حیوانات در مناطق ممنوعه شمیرانات با جدیت پیگیری می شود.

کشتار سگ های ولگرد تخلف است/با شکارچیان در مناطق ممنوعه با جدیت برخورد می شود عزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با شکار حیوانات ،کشتار سگ های ولگرد و برخورد با شکارچیان اظهار داشت: کشتار سگ های ولگرد ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود و باید در این رابطه مطابق با مقرراتی که از طریق وزارت کشور و سایر دستگاه های مذکور ابلاغ شده است، عمل شود.

وی در رابطه با شکار حیوانات افزود: سازمان محیط زیست به عنوان دستگاه متولی ، مسئول نظارت، کنترل و مراقبت از حیوانات و وحوش در این منطقه است.

فرماندار شمیرانات گفت: در این راستا اقدامات کنترلی و بازدارنده جدّی در حال انجام است و هر زمان مسئولان احساس کنند که نیاز به حمایت های انتظامی و امنیتی است بلافاصله هماهنگی لازم به عمل می آید.

خانمحمدی تصریح کرد: تمام اقدامات لازم جهت محافظت از منطقه و مبارزه با شکار حیوانات در حال انجام است و تا کنون هیچ گزارش تخلفی در این زمینه نداشتیم و فضاهایی که به عنوان منطقه ممنوعه در این بخش قرار دارند با استفاده از تمهیدات خاص و به وسیله مأموران محیط زیست و بخش های امنیتی و انتظامی کنترل شده اند.

فرماندار شمیرانات گفت: در صورت ارائه هر گونه گزارشی مبنی بر تاکسی درمی و شکار حیوانات در این منطقه ،سریعاً اقدامات لازم انجام و مراتب رسیدگی به تخلف با جدیت پیگیری می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار