ارومیه؛

پیام تبریک فرماندار نقده به مناسبت سالروز حماسه 24 خرداد

فرماندار شهرستان به مناسبت سالروز تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد سال 1392 و انتخاب دولت تدبیر و امید، پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

تدبیر و امید، واژگانی بودند که در نگاه ژرف و حضور حماسی شما شهروندان، تولدی دوباره یافتند و افق آینده کشور عزیزمان را در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی و هدایت مقام معظم رهبری روشن کردند.

ملت بزرگ و سلحشور ایران اسلامی پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور چشمگیر و هوشمندانه خود در پای صندوق های اخذ آرا ، 24 خرداد 92 را به حماسه سیاسی بدل نموده و بار دیگر شورو شوق روزهای نخست پیروزی انقلاب و تلاش در راستای تعیین سرنوشت شان را به نمایش گذاشته و پویایی و ظرفیت نظام مردم سالار دینی را نشان دادند.

همگان به یاد داریم که دولت تدبیر و امید در چه شرایط سختی کشور را تحویل گرفت و در این شرایط سخت چه دستاوردهای چشمگیری داشته است .

شرایط نامناسب اقتصادی، تورم بالای 40 درصد، کاهش ارزش پول ایران، رشد اقتصادی منفی، نرخ بالای بیکاری، فضای نامناسب کسب و کار، وضعیت اسفبار سیاست خارجی و وضع تحریم های ظالمانه غرب ...

خوشبختانه دولت تدبیر و امید با درایت و هوشمندی و با مشورت با متخصصان و صاحب نظران در امور مختلف و با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری گام های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشت .

مهار تورم و رشد اقتصادی، رونق نسبی فضای کسب و کار، اجرای طرح تحول نظام سلامت و اقداماتی که دولتمردان برای ترمیم اقتصاد کشور و مبارزه با فساد اقتصادی و ... انجام دادند .

دولت تدبیر و امید پایبند به همه وعده های خود به مردم شریف ایران اسلامی بوده و بر این مهم پافشاری می کند.

اینجانب فرا رسیدن 24 خرداد ماه، سالروز انتخاب جناب آقای دکتر روحانی را بعنوان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در سال 92 به حضور مردم شریف شهرستان نقده و تمامی دولتمردان دولت اعتدال و تدبیر تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سایه سار مساعی بی دریغ این دسته از خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در تحت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری رقم می خورد، مردمان ایران اسلامی روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و توسعه و آبادانی بیش از پیش این مرز و بوم باشند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.